《鬼叫我女友係左手(2)》小薯仔 著

《鬼叫我女友係左手(2)》小薯仔 著

就係我跨左一隻腳出窗口嘅時候,穎淘突然現身,用左手拉住我。
「Hey,你搞乜要自殺呀咁癲呀~」穎淘一面無奈咁講。
「我想見你囉~」我傻傻地回答。
「自殺死會受罰架柒頭。你要係咁重跳直到你陽壽完嗰日。」佢煞有介事地說。
「就算會受罰,我都想同你一齊生活落去。」我學韓劇嘅男主角咁講。
「頂,你係咁重跳受罰我哋又點一齊呀?」佢語帶不滿。
「點解冇可能?愛情係無界限架!」我將係網上睇到嘅「金句」一字不漏咁講出嚟。
「你睇太多港女語錄定太多抖音呀?咁樣點會有可能架?」佢勃然大怒。
「我明嘅,係我FF多咗。我呢啲廢青係應該一世廢落去,爛屎係唔應該向上爬。」被人鬧到一面屁嘅我愈講愈細聲,啱啱先鼓起嘅勇氣又洩咗。
「又唔好咁諗啦,不如你諗下你嘅世界仲有咩係值得你做嘅,例如你平時得閒會做啲咩?或者你嘅興趣係咩?」穎淘見到我頭耷耷,顯然有啲唔好意思。
「我點會有呀,我廢青嚟架!」我反了一個白眼,擰轉頭,故作生氣咁大聲講。
「屌!」佢用左手一巴車落我塊臉。女人果然好難捉摸,嗰頭仲安慰緊你,呢頭突然發火,睇嚟拍拖真係唔岩我呢啲毒撚。
「無可能無,你咁大個總有少少成就,總有少少興趣。你同我即刻諗!」佢叉起條腰,對我怒目相向。
我呆咗一呆,沉思咗一陣之後望住牆角嗰一疊岩岩亞媽幫我揼嘅紙。
「都有嘅....咪...」當我轉身同佢講嘅時候,從眼角嘅餘影見到淘縱身由窗口跳咗出去。
我望住佢跳嘅位置,諗咗一陣,眼光變得十分深邃。哦~我明啦。
說時遲,那時快。一個消防員從上而下跌落嚟仲踢咗返我樓梯。同時,另一隊人亦衝過嚟㩒我落地。
「先生,冷靜啲,我地係嚟幫你嘅!」一眾消防員不斷重覆呢一句。
「OK,我明白啦,得啦!」我好沒氣地說。
原來對面樓嘅人見到我一個人坐係窗邊自言自語,以為我要跳樓,驚影響呢區樓價,所以嚇到即刻報警。世界真係瘋狂......

*******



「劉生,探病時間到啦!」護士係醫院嘅common area同老竇講。
「俾我坐多陣啦,車費好貴架。」老竇好唔情願。
「老竇,得啦,我唔會自殺㗎。嗰日我只喺係窗邊同fd傾電話咋,係啲業主係都要報警話我要自殺。」我求其搵個藉口安慰下佢。
「陰公囉,就係佢啦,冇女啫,唔洗自殺架,唉~ 」坐係對面啲八婆陰陰嘴笑。
「咁又唔係,三十歲人女朋友都無個,俾著我都跳樓啦。」
有幾個三姑六婆行過嗰時又係度笑。
「點解佢地會知架?」我o晒嘴,激動地捉住老竇衣領問。
老竇尷尬地把頭別去,遞左部電話俾我睇。
「唉,我無眼睇。」佢臉有難色,一字一頓地說。
「聖誕節無女友陪感困擾疑,毒撚後樓梯企跳一小時後獲救!」新聞上嘅標題重重咁打入我嘅腦,腦海頓時嗡嗡作響。
我深深地呼左一口氣。真係極度無奈,點解啲人可以寫得出咁尖酸刻薄嘅嘢?我得罪左佢地?真係癡線,咩都唔知就亂寫,不如去寫小說啦!
打發左老竇返屋企之後,我拖住內外皆疲憊嘅身體返房休息。


突然,一個勁似穎淘嘅女仔行過,我傻更更咁跟住佢行到小花園嗰度。
「先生,我哋識嘅?做咩眼金金咁望住我?」佢皺眉眉頭,狐疑地問。



就算嗰個係夢,我都繼續落去。
夢裡不知身是客,一响貪歡

「先生做咩係咁跟住我?我地識嘅?」
「無嘢啦,對唔住。我認錯人。」我塊臉好似飲左酒咁紅,仲講咗個超hea嘅藉口。
「你睇落好臉善喎,我地以前見過?」佢語出驚人。
「吓。」我一時間俾唔到反應。
「唔好意思,我自小身體就好差,成日住院。之前偷偷地出左去玩,結果暈左好耐。成日都分唔清夢境同現實。你叫Jimmy?」佢瞄左瞄花園中間嘅野餐檯,示意我哋全低傾。

「係呀。」真係莫名其妙,佢點知嘅?
「真係架?我叫Louisa,你好。」佢頓時心花怒放,嬌笑左一下。
「見你六神無主咁,不如我哋慢慢傾下?」佢話峰一轉。

於是我就將我同穎淘嘅事一五一十咁話晒比佢知。
「唔.......唔知你有冇聽過一句:『夢裡不知身是客,一晌貪歡。』」Louisa講嘢有抑揚頓挫,好似中文老師咁。
「我冇咩讀過書,唔識。」我苦笑。
「你嗰兩日嘅生活好似夢境咁,而你亦生活得好開心。」Louisa柔聲道。
「啱呀~」我對於有人明白我實在大喜過望。
「不過就算嗰段日子過得好開心,你都唔應該留係呢個夢境,我哋做人唔單止要勇敢跳出夢境,更加要有面對現實嘅勇氣。只有同人相處,你先會有友情,愛情同埋家人。呢啲嘢會令你愈來愈強。唔好收埋自己,出去識多啲人,做多啲自己鐘意做嘅事啦!趁有青春嘅時侯就去闖下,反正you have nothing to lose.Right?」Louisa突然語鋒一轉。

「嘩,好L深奧,俾啲時間我消化下先。」我揮手示意佢俾我思考下先。
「緣由呢啲嘢真係好神奇,常言道:『有緣千里能相識,無緣對面不相逢。』可能你哋真係有緣無份啦~」佢繼續拋書包,講一啲我聽唔明嘅古文。
「Louisa ,啱啱好返唔好就圍走,快啲過返嚟呢邊。」黑衫男突然係遠處出現。
「哎呀,呢啲又金毛,又黑,又矮又講晒粗口嘅唔係好人嚟㗎,以後唔準同呢啲人做朋友呀!」白衫男指住我,語帶鄙視咁講。

兩個管家樣嘅人行過嚟。
「Jimmy,我走先啦!拜拜。」Louisa對我回眸一笑。

「哦,拜拜。」我皺晒眉頭,繼續坐度發呆,思考佢講嘅嘢。

「兩位大哥,真係唔該晒你地呀~我OK啦!」Louisa搓一搓塊臉,個樣就變返做穎淘。
「現實嘅世界好殘酷,所以我想陪佢耐一啲,陪佢走過呢個人生低谷,偏偏呢個時候我就要去投胎,希望佢可以捱過呢個難關啦~」穎淘臉上盡是幸福嘅氣息。

兩位管家轉個身就變返做黑白無常。
「你喺陳小姐?你信道教㗎嘛?」黑無常一面不爽。

「喺呀,做咩呀!」穎淘傻更更咁答。
「哇屌,你咁Q多耶穌我仲以為我哋搶左人地生意tim,仲諗住搵返個天使嚟接你。」黑無常嬲嬲地咁講。
「哈!」穎淘無奈咁反白眼。
「行啦,望。」黑無常催佢行快啲。
「得啦,煩。」穎淘有啲唔耐煩。
「你估我哋想煩你架?你知唔知香港一日差唔多有126人死架~我哋好忙架。仲要我地東奔西跑,仲要做埋場膠戲,做鬼做到你咁,你好唔好意思呀?」黑無常愈講愈激動。
「喂~係,聯合醫院三個,天水圍一個,藍田四個,係係係,咩呀?北角嘅要著天使裝?妖,基督教嘅搵返耶穌啦,我哋唔可以撈過界架。」白無常嘅手機未停過,一直係度覆Call。
「唔知呀,我淨係知香港每日有150個新....」穎淘細細聲咁講。
「收嗲啦!再咁多嗲你就真係連地府都唔洗去。」黑無常喝道。
「好彩佢喝住你咋,如果唔係分分鐘我哋過多幾日連小薯仔都要接埋落嚟。」白無常終於傾完電話。
「超~我話每日有150個新生嬰兒呀~又唔係新移民湧港,你驚咩呀!死咗都咁驚死,廢嘅!」穎淘不甘示弱,提高聲量大聲講。
「拿拿拿,我咩都聽唔到!!!」黑無常即刻用手掩住耳仔。
「頂你,再講我們唔洗去奈何橋啦」白無常怒氣沖沖。
「吓,點解呀!」穎淘有啲錯愕。
「俾人捉晒去羅湖橋啦!傻婆!」白無常惶恐地說。
「嘩,原來地府都有洗頭艇,驚驚!」穎淘瞠目結舌。
佢地一行三鬼一路行一路罵交,嘈到落地府。




自從嗰件事之後我就比以前更毒,呢半年嚟宅係屋企打下機,睇下戲咁。老豆老母仲鬧我係紈絝子弟,不過算啦,橫掂我一直都俾人當係廢青,唔差在做埋廢中同廢老囉~樂觀啲諗,雖則我對社會無乜貢獻,但亦無咩破壞,都唔算壞事啊。

如是者又過咗半年。
「你呀爸搵你,你呀媽搵你...」我部手機突然間響。
「喂~搵邊位?」我部手機已經三年無接過屋企人以外嘅電話,毒到連廣告電話都無,所以我高度懷疑佢係打錯。
「喂,請問係咪小飯仔?」
「小...飯...仔...?er….呀係,呢個係我好耐之前嘅筆名!搵我咩事?」我load左一陣先有反應。
「呢度係銀星娛樂打嚟架,我哋公司嘅龍乘風老師睇完你之前send嚟嘅《富二代大戰狐狸精》之後覺得好好,希望開拍呢套電影,想請你嚟做幫手。」

「er…...我好似冇send 過劇本俾你哋喎......。」我無咩印象投過稿。
「er…...係呀,真係有啲唔好意思,因為老闆好忙,最近先有時間睇一年前你由女助手送嚟劇本。人工方面你唔洗擔心......」
「好,我做......仲會做得好好.....」我沉思左一陣就答。「因為我要做一個有用嘅人。」我望住左手講。
《全文完》

留言

此網誌的熱門文章

櫻花.彼岸花:第四章—《早設下的計謀》

櫻花.彼岸花:第三章—《尋人》

《六月的故事:第七章:我......我一直都想問你》