《鬼叫我女友喺左手》



《鬼叫我女友喺左手》(1)

(本故事內容全屬虛構,如有雷同實屬不幸)
「品濤,睇下呢條女。」小成遞咗部手機俾我睇。 「哇,正喎。」我頓時眼前一亮。 「琴晚落pub 請左杯野俾佢就xxxxxxx,之後,去左九龍塘XXXX,跟住再上埋佢屋企XxxX,成晚X左X次,今朝攰到差啲落唔到樓,你呢?」小成愈講愈興奮。 「我咪係...陪..」我口窒窒。 「又陪亞媽?唔係呀嘛,你老母有你老豆陪啦~平安夜又匿係屋企打X?」小成大為驚訝。 「咩呀~我同我女友.....」我諗住兜下。 「得啦,識你咁耐仲唔知咩,又做魔法師呀嘛,明架啦。」小成有啲失望。 「咁鬼叫我女友係左手咩~」我反咗個白眼。 最後一句大家一定聽得多,而身為宇宙級毒撚同廢青嘅我對住啲人生勝利組亦成日講。 其實我都有女友架,不過仲未穩定咪唔講囉。而且我對XX嘅需求又唔大,咪唔XX囉。 個個都搞,唔通個個都想搞咩~ 講起我同佢識嘅經歷就相當戲劇性,唔講真係以為睇緊TVB。 十年前一次意外令我同一位重要嘅人完全失去聯絡(係呢個資訊發達嘅年代恐怕難以想像)。 當時我哋係同一間餐廳做,我做廚房,佢做waitress。雖然我一直都好鍾意佢,但當時卻無勇氣去同佢傾計,更加唔好講去flirt佢。然而,就係我終於鼓起勇氣準備約佢去街之際,內戰突然爆發,我只好跟隨家人撤退到大後方。係匆匆一別之際我只來得及拎佢嘅手機號碼。本來我哋都有keep 住Whatsapp,但無幾耐我嘅手機不幸因游水而溺斃,而佢嘅手機亦因離家出走而失聯。你問我點解唔係facebook 上搵佢?第一,佢去左一個用唔到facebook 嘅國家。第二,當時我好少用facebook 所以根本冇拎。 就係咁我哋完全失聯左十年。 呢十年對我嚟講簡直係一場災難,一生人最寶貴嘅十年青春竟然用咗係走難、走難,同不斷走難上面。我嘅學業、事業、人生規劃全部都無晒。當然,戰爭中受害嘅永遠都係我呢啲蟻民,對於上流社會嚟講,其實都係換枝國旗姐,真係有事咪移民囉,但我哋呢?我哋嘅一切因而無,要由零重新開始,但.....我真係無呢個心機啦。 今年內戰終於完咗,我哋一家亦都返左嚟。不過,我就由昔日充滿朝氣嘅少年,變成今日嘅廢青。終日無所事事,得閒就約下個老朋友出嚟食飯講下往事。 前幾日我同舊同事Justin係飯後重遊我哋曾經工作嘅餐廳。係嗰度我竟然重遇佢! 係平安夜嗰日,我哋係一餐廳門口見到一個好熟面口嘅女仔係度做緊waitress。 「喂,佢係咪穎淘呀?」Justin講。 「咦,又好似係喎,不過殘左咁多嘅。」我望向佢指嘅方向。 「大佬,十年內戰呀,係人都老啦。」Justin反左個白眼。 我即刻望佢心口上個名牌:「Lily。」 「佢英文名係咪Lily?」我瞇起眼睛講。 「係掛~十年啦師傅,政府都換埋啦,換個英文名有幾出奇呀,得你仲用緊嗰個傻仔筆名小飯仔嚟寫小說啫,你都係時侯收手啦,再寫落去餓L死你呀......」Justin自顧自地說。 「咁點算呀......同唔同佢講嘢好?」我結結巴巴咁講。 「哇,你都幾長情架喎」佢拍住我膊頭講。 「唉。」我嘆左口氣。 「我哋入去坐,叫佢過嚟落單咪可以近啲睇囉,聰明。」Justin即刻拉左我入去。 「唔該,我想要一碟『一口小儀』」我即刻叫佢過嚟落單。 無錯,係佢啦,雖然殘左好多,但可以肯定係陳穎淘。然而,佢望左我哋一眼之後就冇再望我哋,唔知係我FF多左定咩,我硬係覺得佢係刻意唔望我哋嘅。因此,我決定嗌佢過嚟落多幾次單,等佢睇清楚我哋。 「喂,佢係認得出你但係唔想認你,定係佢根本忘記咗你?」Justin一路食第三碗意粉一路講。 「唔知呀,不如再嗌啦!」我有啲不知所措。 「又嗌?好啦,陪你癲下啦。幫我嗌個『露西法拼盤』。」Justin笑騎騎地說。 「唔該。」我趁佢行過嗰時嗌佢。 「先生,要咩?」穎淘粗聲粗氣,眼神不甚友善。。 「我.....我要一個.....。」我本來諗住望住佢可以令佢對我有啲印象,點知愈望愈緊張,心跳不斷加快,呼吸亦愈來愈急。 「小姐,我哋要一個『露西法拼盤』。唔該。」Justin即刻接上。 「哦,多謝。」穎淘冷淡依然。 「屌,你有無咁緊張呀?平時你好勇猛架!」Justin大笑。 點知係我哋一而再再三咁落單之後,佢都好似完全認唔出我地咁,而我又唔敢主動去問佢,只係係咁嗌佢嚟落單。直到我地嗌第15樣野嗰時,Justin講左句。 「Jimmy哥,咁落去唔係路喎,嗌到破產都唔掂。下一次都冇既就冇架啦。」 我望一望佢,見佢個樣啼笑皆非。 「唔該,寫野。」我再次鼓起勇氣。 「要咩架先生。」佢施施然咁行過嚟,仲好唔耐煩咁問。 「我想要多一個『大地之唇芝士蛋糕』」我鼓起勇氣,直眼望住佢講。 「哦!」陳穎淘冷淡地說。 「Game over。食完就撇lu。」Justin 攤開雙手笑住講。「屌,呢餐宵夜真係貴,成二千五蚊,仲要得個桔。」佢拎起張單講。 「收爹啦,係你拉我入嚟架。」我拎左一千蚊出嚟,好不屑咁講。 「頂,原本諗住睇你做馬騮戲㗎嘛,點知咁柒架姐。」Justin笑住講。 「爸爸聽電話,爸爸聽電話。」一陣手機鈴聲突然響起。Justin 用九秒九嘅速度去接電話。 「Sorry ar ,喺,我返緊嚟架,啱啱OT 呀嘛,係,我交咗電費啦,好啦 !拜拜。」Justin啲演技咁好,唔去做戲真係晒左。 「喂jimmy 哥,我老婆急call ,走先! 下次俾返錢你。」Justin 爬多兩啖飯準備走人。 「估唔到你仔都生埋喎。」我揶揄佢。 「唉,你估我想嘅咩。」Justin超級無奈。佢拿起紙巾抹嘴,準備走人。 「屌,你做環保戰士啫。」我大笑。 「邊有人中鍾意着住衫沖涼㗎師傅。」Justin 苦笑,跟住係銀包兩張五百蚊出嚟。 「挑,得啦呢餐我請。留返啲錢買奶粉啦。」我繼續低頭慢慢食,並揮揮手,叫佢快啲返屋企湊女。 「車,講呢啲!再約啦。bye~」Justin起身走人。 Justin走左冇幾耐我就去埋單。當我行到櫃台嗰時,突然有人勁大聲嗌我。 「Jimmy ,原來真係你!」 「你真係穎淘?」我有啲愕然。 「梗係啦,我哋好耐無見啦!」佢好興奮咁講,仲成個人飛撲埋嚟。 「你......點解而家先同我講嘢嘅....」我成肚都係問號,但係未講完就比佢打斷。 「我而家好忙呀,不如我哋一陣食宵夜慢慢傾啦!」佢講完轉身就走。 「好,就以前食宵夜嗰間英記油渣麵等啦。」我興奮地說。 「嗯嗯,不見不散。」佢一路收另一張檯一路講。 約食宵夜:醉翁之意當然不在酒啦,我仲搵定唔少可以去happy 嘅地方準備下場。 可惜,嗰晚佢竟然放我飛機。我成個白癡仔咁係餐廳坐咗一晚,直到人哋朝早收鋪先走。到底佢諗緊啲咩?如果唔想認我點解又要係我埋單嗰時嗌我?如果想認我點解又要放我飛機?我帶住成肚嘅疑問返屋企。 第二晚,我又傻更更咁行返去慈雲山。可能我太得閒,可能我太毒,可能我太鍾意FF ,可能....其實我都唔知點解我會咁做。 「Jimmy!」穎淘大聲道,佢企係對面馬路一條巷嘅入口。我俾佢嚇咗一嚇,同時好多路人都望咗過嚟。 「穎淘你搞乜呀?你琴日做咩放我飛機?」我大嗌。 「過嚟先啦!」佢好似聽唔到我問乜。 我急急腳行過去。當我諗住質問佢嗰時佢竟然一手拉我行入內巷,一個一啲光都無嘅位。 佢突然轉身撲上我身上,係咁咀我,完全唔俾機會我講嘢。 「我知你想問我琴日做咩放你飛機,不過我知你唔嬲嘅。如果唔係,你今晚都唔會嚟啦!」佢雙手抱我腰,不斷用身體上下磨我,,抬頭含情蜜蜜咁望著我,臉上更泛起了一片紅,嬌聲道。 「Holy shit ,到底發生咩事?」我完全反應唔到,一頭霧水,個腦嗡嗡作響。 可能我係魔法師嘅關係,我好快就俾佢搞到好high,俾性慾衝昏咗頭腦。 於是,我好大膽咁去除埋佢件衫...... 「呢道咁污糟,你唔係諗住係度搞掛?」佢停突然停低所有動作,仲褪(tun)後咗兩步。 「咁......你係咪唔鍾意呀......對唔住呀。」我一時間唔識反應,只好係咁道歉。 「哈,果然係魔法師,咁不如咁啦。」佢吱一聲咁笑出咗出聲,跟住解開我條皮帶,伸咗隻左手入去幫我......。 「我幫你打XXXXX啦~琴晚嘅事你唔會嬲我架可?」穎淘大發嬌嗔,對眼變得好淫。 我伸兩隻手仕去佢件衫裡面,開始搓佢XXXXXX。對於零經驗嘅我嚟講巳經好high。 當我爽完第一次,準備帶佢去酒店嗰時。 「等等,夠鐘啦!」佢突然停手,表情變得好認真。 「夠鐘?咁可唔可以加鐘呀?」我放開佢,一面不爽咁係銀包拎左張金牛出嚟。 「你諗乜嘢呀咸濕佬~你當我雞呀~」佢勁大力咁拍落我個心口,笑笑口咁講。 「咁你話啦,你做咩話夠鐘呀?」我有啲不滿。 「唔好好嘟嘴啦~今日係平!安!夜!呀!,我呢啲唔信耶穌嘅鬼要迴避下,費事比啲聖誕歌攻死。得閒飲茶啦!」佢講完就揮手講拜拜。 「鬼?」我大叫。 「係呀,我係鬼呀。」講完就消失左。我望住嗰一縷絲煙呆咗成十秒先識扣返好皮帶。 頂,竟然有隻鬼幫我打X。不過好彩係女鬼,唔係仲大鑊。 唉,搞左咁耐,最後又要食自己。我勁頹咁返屋企,仲買一盒毒撚最鐘意食既豆腐火腩飯,聽住首lonely Christmas,一路上child登一路食。 呢個時候手機震左一下:family wts group 有msg 。頂,係老豆老母係尖沙咀海旁攬到實一實嘅合照、仲有阿哥細妹各自放閃嘅相。 頂,你地係ig放閃咪夠囉,點解要入侵埋我部手機? Whatsapp: 「亞仔,聖誕不要再lonely la,明年要帶女友回家,蝦蝦。」 「細路,幾時到你呀?」 「阿哥,唔好同左手拍拖啦,快啲出去搵女仔啦。」 「兒子,大哥同細妹都有著落啦,點解你還沒有?」 屌,係咪連老豆老母阿哥細妹都要寸我? 想我聖誕約女呀嘛?寸柒我呀啦!我就約俾你班仆街睇。 「穎淘我嚟搵你啦!」我行去後樓梯,推開個鐵窗花,望咗隻左手一眼之後準備一嘢跳落街。 你問我點解要一定自殺?鬼叫我女友係左手咩~ (撒瑪利亞防止自殺熱線:23892222) (待續)

留言

此網誌的熱門文章

櫻花.彼岸花:第四章—《早設下的計謀》

櫻花.彼岸花:第三章—《尋人》

《六月的故事:第七章:我......我一直都想問你》